Salsa en verven - Reisverslag uit Quito, Ecuador van Renee Kooijman - WaarBenJij.nu Salsa en verven - Reisverslag uit Quito, Ecuador van Renee Kooijman - WaarBenJij.nu

Salsa en verven

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Renee

21 Januari 2005 | Ecuador, Quito

Even snel een mailtje van mij!!Antje en ik wachten op Carolina(mijn lerares) en die kan er elk moment aankomen!(ze had er al bijna een uur geleden moeten zijn)Vandaag geschilderd met Michel en Melanie,dat was wel leuk!

Sraks uit eten met iniedergeval Antje en hopelijk toch ook Carolina.
Net zijn Melanie en ik nat gegooid met waterballonnetjes,brrr koud!Carnaval komt er namelijk aan!Dit jaar is het op 7 februari!
Dinsdag Salsa-Merenge les gehad.Het was bij de collega van Antje thuis.En erg gezellig!Alleen was iedereen al best gevorderd en Antje en ik niet.Toch hebben we vier pasjes geleerd,maar dat was toch best pittig.We dansen als Europeanen,volgens onze leraar.Mmmm en bedankt!
Maandag hebben we met nog meer andere beginners les,dus dat is wel beter!
Net nog even kaugompjes gekocht van een klein meisje.We konden het niet laten...
Nou,ik stop er mee!
Dit weekend is Sarah jarig en gaan we naar een vulcanisch meer ofzo,geen Otovalo dus,maar dat komt wel!
Veel liefs van mij

  • 21 Januari 2005 - 08:51

    Renee Meelker:

    leuk zeg dat je salsa lessen volgt. wat is Otovalo? dat zegt je helemaal aan het eind. nog veel plezier en leuk om steeds iets van je te horen! groetjes: Renee en Tjerk.

  • 24 Januari 2005 - 08:13

    Myelle:

    Hey Lieve Renee, Ik ben blij dat je het zo naar je zin hebt!! Echt leuk om je verhalen te lezen! Veel plezier nog! Kus Myelle

  • 24 Januari 2005 - 10:48

    Jelmer:

    Hey die Renee, even een bericht van Jelmer, zo te lezen heb je het prima naar je zin, houden zo en ik lees het wel!!!
    Groeten Jelmer

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Renee
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 230
Totaal aantal bezoekers 34880

Voorgaande reizen:

04 Juni 2016 - 09 September 2016

Azie 2016

30 November 2012 - 23 Februari 2013

Nepal

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: