Op naar de costa en de jungle! - Reisverslag uit Quito, Ecuador van Renee Kooijman - WaarBenJij.nu Op naar de costa en de jungle! - Reisverslag uit Quito, Ecuador van Renee Kooijman - WaarBenJij.nu

Op naar de costa en de jungle!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Renee

03 Februari 2005 | Ecuador, Quito

Jippie!!Ik ben helemaal blij!!Maar zal later vertellen waarom :)

Mijn laatste spaanse lessen komen eraan.Morgen en maandag nog en dan is het gedaan!Gelukkig gaat het goed met mn spaans,het is zelfs zo dat mijn engels achteruit is gegaan,ik weet sommige woorden als ik in gesprek ben alleen nog maar in het spaans..
Heb ik al verteld dat ik dit weekend met Antje naar Ambato ga?Dat is de enige plaats in heel Ecuador waar carnaval gevierd wordt zonder waterballonetjes of erger!Officieel is het dinsdag pas echt carnaval,maar zoals het nu staat gaan we er in het weekend heen.

Deze week eigenlijk wel een rustige week gehad.Lekker op mijn favoriete plaatsje in het zonnetje op het dak geleerd.Gister regende het voor het eerst!Gelukkig niet eens zo heel hard.Eregister even met de familie naar de universiteit van Consuelo geweest.Ik wist niet eens dat ze,naast haar twee banen ook nog een studie had!Over twee weken hoord ze of ze geslaagd is.
Ik ga volgende week met Antje naar de kust!!Mmmm,lekker zwemmen en zonnen!!
En nu vertel ik waarom ik zo BLIJ ben!Ik ging vanmiddag namelijk naar het noorden van Quito om op zoek te gaan naar een organisatie die me kan helpen als ik vrijwilligerswerk wil doen in de Selba(jungle)Na een tijdje zoeken kwam ik aan bij de South Explorers club,maar helaas moest ik eerst lid worden voor $50 voordat ik in de mappen met vrijwillgersprojecten mocht kijken.Mmh,verder zoeken dus.Na wat rondgestruint te hebben ben ik het eerste de beste reisburo binnengelopen met mijn vraag.Of ik terug wou komen over 20 minuten?Ja hoor.Toen ik terug kwam was de persoon die ik moest spreken er en na een telefoontje zei hij dat ik de 15/16 welkom ben in een dorpje ergens in de Selba.Toen ik vroeg hoeveel het kostte,bleek dat ik een luxe accomodatie en eten en drinken en alles gratis krijg!!Omdat ik vrijwilliger ben!!Normaal kost zoiets meer dan $150!
Het is nog niet zeker,maar ik heb er een goed gevoel over en ga er morgen nog een keer langs en hoor er dan meer over!
Ik zit nu in het bekenste internetcafe van Quito,de enigste plaats waar alleen maar buitenlanders zijn.
Ik mail jullie na het weekend weer!
Veel liefs en un beso van mij!!XXX

  • 04 Februari 2005 - 14:55

    Doortje:

    Mazzelpik! :D Kusjes!!

  • 04 Februari 2005 - 15:37

    Myelle:

    Wat leuk naar het carnaval!! Lekker naar de kust en vrijwilligerswerk! Ik ben blij dat je het zo naar je zin hebt en je zoveel leuke dingen doet! Fijn weekend! Veel plezier nog! Dikke Kus..

  • 04 Februari 2005 - 20:17

    Desiree:

    hey renee, ja ik ben het.ik heb je adres van renee meelker gekregen.wat stoer zeg!in equador.zo te horen heb je het errug naar je zin:).we moeten maar weer es wat afspreken als je weer in Nederland bent.Heel veel liefs en (K)(K)(K) dees.

  • 04 Februari 2005 - 22:02

    Hester:

    geweldig dat je op deze manier er aan komt. Geniet heerlijk van de zon en de zee. ik ben heel benieuwd wat je precies gaat doen na je weekje vrij.xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Renee
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 411
Totaal aantal bezoekers 34753

Voorgaande reizen:

04 Juni 2016 - 09 September 2016

Azie 2016

30 November 2012 - 23 Februari 2013

Nepal

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: